×
De eerste maand van: een Teamleider Klantenservice
  • 30 nov 2017
  • 4 minuten leestijd
Werken bij Coolblue

De eerste maand van: een Teamleider Klantenservice

Een nieuwe baan, nieuwe collega’s en allemaal eerste indrukken. Hoe is het om als kersverse Coolblue’er te starten?  Robert is 34 jaar en pas begonnen als Teamleider bij de Coolblue Klantenservice. Hoe hij zijn eerste maand beleefde? Dat lees je hier.

Vertel eens: sinds wanneer werk je bij Coolblue?

Sinds 1 september ben ik een echte Coolblue’er.

Hoe zag je eerste maand eruit?

Hectisch maar vol positieve energie. De eerste maand ben je vooral bezig met het leren kennen van je collega’s en kennismaken met de systemen waarmee gewerkt wordt. Wat direct opviel was het warme onthaal. Je bent meteen welkom, vragen mag je blijven afvuren en je mag meteen input geven. Hierdoor voelde ik me vanaf het eerste moment serieus genomen.

Zo’n eerste periode kan best overweldigend zijn, was het pittig?

Er was zeker sprake van een vroege bedtijd. Je krijgt veel nieuwe informatie. Het is fijn dat direct je input wordt gevraagd, maar dat is ook een beetje overweldigend. Je wilt gelijk een mening vormen, maar dat is soms best lastig aangezien alles nieuw is. Gelukkig was hier alle begrip voor en merk je dat na de eerste maand een onderbouwde mening zich vanzelf vormt. Dan wordt er niet alleen naar je geluisterd, maar wordt er ook doorgepakt als je met goede dingen komt.

De verbeterdrang zit bij Coolblue sterk in het DNA.

Robert Spijkers – Teamleider Klantenservice

Welk moment was het leukst?

Er staan eigenlijk 2 momenten bovenaan. De sfeer met het warme en positieve onthaal, waardoor je je gelijk thuis voelt. Daarnaast uiteraard de Coolblue Blauwverfdag. Een dag waarin je kennismaakt met het leukste kantoor van Nederland, een uitstapje maakt naar de winkel en zelfs het magazijn bezoekt. Afsluitend een borrel, met jawel … bier!

Al bijzondere dingen meegemaakt?

Ondanks dat ik op de kop af pas 2 maanden in dienst was, heeft mijn hele team voor mijn verjaardag een kaartje geschreven. Super tof!

Nu je er bent, is het wat je ervan verwacht had?

Meer dan dat. De verbeterdrang zit bij Coolblue sterk in het DNA. Dit betekent dat geen idee te klein is om uit te voeren. Vandaar ons motto “Elke dag een beetje beter”. Dat creëert voor mij een prettige werksfeer. In combinatie met mijn jonge en frisse team, ben ik ontzettend blij dat ik er ben.

Waarom moeten anderen ook naar Coolblue komen?

De kernwaarden van Coolblue zijn geen tegeltjes aan de muur. “Vrienden”, “Gewoon, Doen” en zoals gezegd “Elke dag een beetje beter” zijn waarden die ik iedere dag weer tegenkom in praktijk. Als jij je daarin kunt vinden, moet je niet aarzelen maar solliciteren. We zijn nog op zoek naar nieuw Teamleider-talent, dus bekijk snel de vacature!

Benieuwd hoe jouw eerste maand eruit zal zien? Of gewoon op zoek naar een gave baan? Kijk snel op Werken bij Coolblue voor de vacatures.

Recent Nieuws

Verse Vis.