×
Ken je de Blijmeting in de Coolblue-winkel al?
  • 20 apr 2017
  • 2 minuten leestijd
Elke dag een beetje beter

Ken je de Blijmeting in de Coolblue-winkel al?

Bij Coolblue doen we alles voor een glimlach. Maar hoe weten we nu of jij écht een glimlach op je gezicht krijgt? Dat meten we aan de hand van klanttevredenheidsonderzoeken. Want als we niet weten hoe blij jij bent, dan kunnen we het ook niet verbeteren.

Maar waar meet je de klanttevredenheid nu beter dan op plekken waar het klantcontact het hoogst is? Dat is natuurlijk in onze winkels en op onze afdeling Klantenservice. Laten we nu net in onze winkels gestart zijn met een nieuw klanttevredenheidsonderzoek.

Onze winkelmedewerkers worden opgeleid om jou zo goed mogelijk te helpen. We willen altijd weten waar ze nog beter in kunnen worden. Per medewerker kijken we heel nauwkeurig wat voor coaching er nodig is. Zodat we jou in de toekomst nog beter helpen. Heb jij onze winkel bezocht? Dan vragen we je na je bezoek hoe tevreden je was met onze service. Wat je vond van de wachttijd, onze winkel, het verkregen advies en ja: ook hoe vriendelijk je onze medewerker vond. We gaan daarna direct met je advies aan de slag.

Blijmeting in onze winkels

De winkelmedewerkers met de beste scores, ontvangen een exclusieve Glimlach Badge en certificaat. De medewerkers die deze badge ontvangen hebben, hebben boven verwachting gepresteerd. Met hun uitzonderlijke prestaties hebben ze heel veel klanten blij gemaakt. Afgelopen kwartaal hadden we 40 ware winkelhelden. Echt super man!

Recent Nieuws

Verse Vis.