×
Ken jij de Mondhoekmonitoren van onze Klantenservice al?
  • 15 jun 2017
  • 2 minuten leestijd
Elke dag een beetje beter

Ken jij de Mondhoekmonitoren van onze Klantenservice al?

Bij Coolblue doen we alles voor een glimlach. Maar hoe weten we nu of jij écht een glimlach op je gezicht krijgt? Dat meten we aan de hand van klanttevredenheidsonderzoeken. Want als we niet weten hoe blij jij bent, dan kunnen we het ook niet verbeteren.

En waar kunnen we de klanttevredenheid het beste meten? Op de plekken waar we het meeste klantcontact hebben natuurlijk. Dit is in onze winkels en op onze afdeling Klantenservice. Klanttevredenheid in onze winkels meten we aan de hand van de Blijmeting. Hoe dit in zijn werk gaat, lees je hier. Op onze afdeling Klantenservice meten we dit aan de hand van de Mondhoekmonitor.

Mondhoekmonitoren bij Coolblue

Onze Mondhoekmonitoren, zoals de naam al zegt, monitoren al het klantcontact. Ze leiden onze nieuwe klantenservice-helden op en leren ze hoe ze klanten elke dag een beetje blijer kunnen maken. Hierbij is zowel het inhoudelijk aspect (weet meneer de Vries na ons advies hoe hij zijn SD-kaart moet installeren?), als het Coolblue-aspect (hebben we meneer de Vries kunnen verwonderen?) in een gesprek belangrijk.

Mondhoekmonitoren bij Coolblue

Per gesprek of interactie met de klant wordt er gekeken of de medewerker de klant goed geholpen heeft. Of dat er wellicht nog wat extra training of coaching nodig is. Onze Mondhoekmonitoren letten onder andere op de geboden oplossing, creativiteit, enthousiasme en natuurlijk of de klant er een glimlach van heeft gekregen. We willen jou zo goed mogelijk helpen. Daar doen we veel voor. Zo sturen we je ook regelmatig een kaartje met een persoonlijke boodschap. Elke dag proberen we je via onze Klantenservice een beetje beter te helpen.

Marlou Propst
Geschreven door:

Marlou

Meer van Marlou

Vertel eens wat leuks

Ongezouten.

Recent Nieuws

Afgelikte boterhammen.